söndag 25 juni 2017

Såld på detaljer!

Yes. Jag erkänner! Jag är en nörd när det kommer till detaljer. Gissa hur glad jag blev när jag upptäckte att postkontoret nära mig hade öppet på självaste midsommarafton, avin hade kommit dagen innan men jag hade så fullt upp så jag glömde tömma brevlådan, och när jag väl gjorde det så var utlämningen stängd för länge sedan.



Jag som trodde att jag beställt stämpel OCH stämpeldyna, men så var visst inte fallet. Stadens köpcentrum hade öppet, och på väg mellan blomsterplock och firande slank vi förbi. Fem minuter senare var jag ute igen, nöjd och glad, med stämpeldyna och tags i påsen.
Midsommarpresent till mamma och svärmor? Varsin söt liten äggkartong såklart!

Fina små hönor vad jag tycker om er!

Idag har vi varit ute och planterat mellan regnskurarna.
Ett äppelträd, ett päronträd och ett körsbärsträd. Det blev så bra, och det gillas ju förstås.

Nu är det läggdags, sov så gott!

Kram
a

Inga kommentarer: