måndag 19 juni 2017

Bröllopstider

Hej soliga måndag!

Idag har jag kört iväg en pirrig och glad Philip på golfläger.
Han tog grönt kort i fredags, så nu är han taggad vill jag lova. Jätteroligt för honom!
Jag har ju lovat lite fler bilder från bröllopet, har inte hunnit gå igenom alla än, men här kommer ett urval.


Våra kläder. Älskar att matcha, märks det? P fick ha snygga sneakers till, trist att betala flera hundra för finskor som aldrig mer blir använda. Älskar färgen på min och tjejernas klänningar!


Vi hittade så fina nyckelringar som vi satte fast på presentpåsen. Vad som låg i? En discokula och en flaska bubbel.



Suddiga älsklingar. Blomsterkorgen har min farmor gjort.



I tjejernas väskor hade jag lagt lite pyssel, och det blev väldigt uppskattat - framför allt av lillasyster. Perfekt att kunna rita en stund när man måste sitta still under en lång middag.



Ett kollage som jag klurat på ett tag. Alla nära och kära var med. Hade jag fått göra om det hade jag planerat bilderna lite mer noggrant, men utifrån den tid vi hade på oss så tycker jag att det blev fint ändå. Kul att alla kunde och ville vara med!

Och det är ju så sant som det är sagt.

All you need is love

Kram
a

Inga kommentarer: