tisdag 23 maj 2017

En sväng till Torsång

Idag tog vi en sväng till Torsång.
P skulle spela match, och jag och tjejerna passade på att kila in på handelsträdgården som ligger precis intill.
Mycket fint fanns det där, men inte det jag sökte.
Förgätmigej verkar inte vara lätt att hitta!


Lavendel är så fint tycker jag. Lite motsägelsefullt eftersom jag egentligen inte alls är så förtjust i lila.



Torsångs kyrka. Här hade vi tänkt döpa barnen, men det blev ändrade planer och de blev döpta i samma kyrka som vi gifte oss i på Mallis. Samma datum, fast med två års mellanrum.





Små lätta moln (ser jag på din himmel, din himmel som är blå)



Pelargoner är så somrigt och fint. Ni får hålla till godo med molbilbilder, stora kameran låg kvar i bilen i väntan på match.


Dags att göra kväll, det har blivit för sent för ofta nu på slutet. Men när kvällarna är ljusa vill man liksom inte gå in. Känner ni lika?


Må så gott!

Kram
a

Inga kommentarer: