söndag 17 juli 2016

TÄVLING!

Hej!

Här var det semesterdags (och minsann ingen semesterlunk alls, utan hard work! Första semesterdagen satte sig M ner och skrev en "att göra-lista" och i takt med att vi betade av saker från den skrev vi dit nya ;-) Först var den två sidor, nu är den tre sidor, eller nåt åt det hållet. Ska villigt erkänna att det känns lite tröstlöst ibland, man städar, rensar, tätar, målar....och blir aldrig klar?!
Men, man vet ju såklart att saker blir gjorda hela tiden och att det måste gå framåt trots att det känns som att man står och stampar ibland :-)

Jag har knappt suttit vid datorn alls, och därför har jag också missat att tipsa er om min finfina tävling tillsammans med Beach house company där du kan vinna ett mjukt och härligt badlakan och ett doftljus! Kika in på min instagramprofil @molban, följ mig och @beachhousecompany. Motivera gärna varför du vill vinna. Tävlingen avslutas ikväll. Lycka till!!


Ha en fin dag, här i min stad skiner äntligen sooooolen! Hurra!

Kram
a

Inga kommentarer: