söndag 29 maj 2016

Bildregn

Så var helgen till ända, och vi har hunnit med en jättehäftig konsert i fredags där min tioåring spelade tvärflöjt i en "symfoniorkester" - så läckert! Min stora lilla tjej i en grupp som tillsammans skapade helt fantastisk musik.
Så - fredag finklädd. Lördag, taekwondogradering så det var fram med de vita dräkterna. Idag var det som bekant mors dag. M och barnen hade laddat ordentligt och lät mig först och främst få sovmorgon (tack!!!!) och sedan kom de med blommor (syns på bilden från vardagsrummet nedan) paket och sång. Kunde inte bli bättre. Tack alla!!!

Det skulle bli fint väder idag hade jag hört, men det stämde inte riktigt, bilderna på huset är tagna igår. Men nu ska det visst bli fint väder ett par dagar, det ser vi verkligen fram emot!







Ha en fin kväll alla, och tack för att ni kikar in hos mig!

Kram
a

Inga kommentarer: