tisdag 26 januari 2016

Mina favoriter

Ni har väl inte missat fina butiken Drömmar i vitt?

Vi har rätt lika smak, om vi säger så, jag och Angelica som driver butiken. När jag kollar bland butikens sortiment och sedan i mina skåp och lådor så är likheten slående :-)


Jag passade på att pyssla ihop ett litet kollage med saker som jag tycker är extra fina!


Det märks att man börjar bli sugen på vår nu. Pärlhyacinter och ljusblåa toner. Jag, som snart ska ha tre barnkalas, kikar extra på saftglas och annat som kan passa bra.

Ljuslyktan till vänster har jag ett gäng av, de hänger på vårt staket. Riktigt mysigt med tända ljus ute när vi sitter i uterummet. Och det vita lilla skåpet med glasfront har lillasyster böcker i på sitt rum :-) Den fina klämman funderar jag på att köpa fem av så vi kan samla barnens kalasinbjudningar och lappar om dansföreställningar, friluftsdagar i skolan och läkarbesökstider. Den här virriga mamman måste ha allt på pränt annars är det kört. Out of sight, out of mind. Hmmm.

Ha en fin dag!

Kram
a

Inga kommentarer: