tisdag 3 november 2015

Duffel!

 När vi var i USA för ett par år sedan hittade jag en så fin duffel till Philip. De är ju ganska stora och otympliga, men den var så fin att jag inte kunde motstå den. Hem kom den till slut, trots att väskan var trång. Och även om han inte använt den jättemycket så har den varit så bra att ta fram vid speciella tillfällen. Nu har han vuxit ur den, förstås, och därför blev jag jätteglad när jag såg att Zara fått in liknande. Skyndade mig att beställa, och nu har den kommit! Vad tycks?


Philips garderob i bakgrunden, jag tror banne mig att han har den bästa i hela huset! Den är lite sliten och skev, men jag gillar den, den är rejäl och rymmer massor! Jag tapetserade den ljusblårandig invändigt i våras, det blev så fint! Det inlägget kan du se här.


Och ljusblårandigt är även innerfodret i denna duffel. Gillart'! Och träknapparna. Tryckknapparna med, inte att förglömma. Ja, det finns nog inget som jag inte tycker om med den :-)


Philip äääälskar bowling, så när jag sprang på bowlingkäglorna på loppis så slog jag till utan att tveka!



Ha en fin kväll!

Kram
a

Inga kommentarer: