måndag 6 januari 2014

Stjärnor

Bästa mamsen har hjälpt mig att sy så fina örngott till barnen. Jag tycker att det är så fint när barnen har "lika" och när man har två flickor och en pojk är det lättare sagt än gjort..! Men med det här tyget gick det finfint och jag är så nöjd!!


Det är så fint, så jag skulle vilja ha påslakanset i samma tyg. Tyvärr så är tyget för smalt, oturligt!

Som 'alla' vet så går det inte att fotografera när det inte är vettigt dagsljus, så det är väl bäst att jag berättar att mönstret består av små stjärnor i rosa och ljusturkos :-)

P&K

a


Ps. Du vet väl att jag finns på instagram? @molban
Välkommen att följa! Ds.


2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Ser jättefräscht ut!
Och ja, ljuset, eller den stora avsaknaden av det går nog oss alla lite på nerverna nu tror jag..
Men vi går ju iaf ljusare tider till mötes:)
Kram Anna

Anonym sa...

Jag älskar stjärnor,syns både på mig och här hemma!