fredag 26 juli 2013

Äntligen!

Äntligen kan vi hänga tvätt ute igen! För några år sedan köpte jag en jättefin tvättvinda från Bruka. Den var inte speciellt billig, men det innebar inte att den hade hög kvalitet. Den flagnade nämligen samma sommar jag köpte den. Ångrar bittert att jag inte reklamerade den...! Hur som helst, nu har min snälla man snickrat ihop en ny till mig och målat den efter alla konstens regler. Tadaa! Vad tycks?







Själv är jag jättenöjd, och det är ju huvudsaken :-)

P&K

a


3 kommentarer:

Tina sa...

Anna jag köpte också en sådan och försökte reklamera den, men det gick de inte med på ;(. men det ni har nu är ju super fint !

Hem och Lycka sa...

Den är SÅÅÅ vacker och jag är inte sotis alls! ;-)

kram Mia

Annas hjärtan sa...

Tack Mia! Kan trösta dig med att den var ganska enkel att bygga (säger JAG som inte byggde speciellt mycket på den, hmmm) så du får flörta lite med din man så bygger han säkert en lika fin till dig :-) Kram A