lördag 9 mars 2013

Min gamla...

...mjukiskanin slipper sedan något år tillbaka att ligga i en plastsäck på vinden och är numera hedersgäst hos min äldsta dotter. Lite mysigt faktiskt! Våra barn sover gärna inne hos oss, men det börjar i ärlighetens namn bli lite trångt. Då är det inte så dumt att ha växasängen strax intill.


Igår hade jag en så jäkla bra dag så jag måste bara dela med mig av den! Lämnade storflickan i skolan och lillflickan hos mormor, sedan åkte jag och pojken ut till Romme och åkte skidor hela förmiddagen, och sedan tog vi våffellunch hos mormor där han sedan stannade kvar medan jag svischade iväg och plockade upp storflickan och åkte tillbaka till Romme igen för att fortsätta med skidor ända till stängningsdags. Wehoo! Hade nästan glömt hur jäkla kul det är!! Sedan hem till mamma och pappa, käka kvällsmat lite snabbt och sedan iväg på bio. Ett sånt dygn man kan "leva länge" på!
Nu, gympa! P&K!

Inga kommentarer: