tisdag 7 augusti 2012

Uppfräschning!

Idag har jag gjort om lite bland blommorna i vardagsrummet, kastat några gula fula murgrönor och satt dit nya på jättebågar (tack bästa M för att du satte dig sent igår kväll och böjde till dem)



Jag älskar riktigt stora bågar, och min kärlek till murgrönor består trots att den är helt obesvarad.




Jag blir fortfarande glad i hjärtat när jag ser kakelugnen! Listen saknas fortfarande men den kommer väl dit nån gång :-)




Stora bågar i alla fönster! Och nygammal lampskärm, från en av mina lådor i garaget. Det är en superbra grej tycker jag, när man kan fynda gratis hemma hos sig själv bland saker man glömt bort. Jag tror jag har haft den här skärmen sedan vi bodde nere i stan...11 år har vi bott i huset. Hmm, kan det verkligen stämma? Ovanligt länge för att vara jag i så fall! Och riktigt bra kvalitet!




Ljusstaken har jag köpt på Gruvgatan 13 i Falun.



Ett nytt golv så...! :-) Nejdå, jag skojade bara, inte nu. Nästa gång ska ni få se vad jag hittat på som gav M lite huvudvärk idag.

Pussåkramheladan!

2 kommentarer:

KNORKAN sa...

Vilken underbar kakelugn! Du har det så fint hemma :) Kram Knorkan

Annas hjärtan sa...

Tusen tack Knorkan! Och du har en fin butik :-) Kram Anna