torsdag 26 april 2012

Kikar in...

...och säger hej. Å vad jag blir trött på blogger, text och bilder hoppar hit och dit och försvinner emellanåt, text blir länkad utan att man bett om det osv. Suck!



Här kommer bild på den otroligt vackra glasburken som jag köpte i söndags. Den är så fin i glaset, ljust ljust rosa. Syns inte på bilden, men i verkligheten ser man det. Och så lampan jag köpte av Madde. Imorgon, eller snart i alla fall, ska den få en ny fin vit sladd. Den gamla svarta räckte nämligen inte till uttaget där jag vill ha den, och som bekant så gillar jag inte svarta sladdar. Tur man är gift med en elektriker :-)


Nu är Thildas garderob på plats också. Trots att jag rensade ur en hel sopsäck och den nya garderoben är större än den gamla så blev det fullt! Hur kan det komma sig??


Nu nattning av ett gäng trötta barn, pussåkramheladan!



1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Jättesöt burk och lampa likaså:)
Nä, svarta sladdar är inget jag gillar heller, det blir alldeles för iögonfallande i vårt vita hem hihi;)
Kram Anna