torsdag 29 mars 2012

En liten...

...dansmus fick följa med hem från fredagens turné. Passar självklart på Thildas rum, eftersom hon går klädd såhär varje lördag då det är balett!









Igår köpte jag födelsedagspresent till M. Han fyller inte än på nästan en månad, men det är superskönt att ha det gjort och slippa stressa fram med något i sista minuten. Om det inte vore för att han faktiskt kikar in här emellanåt så skulle jag berätta vad det var men det är det bäst att ligga lågt med!


Jag är sugen på att vårfixa här hemma, både stora projekt och mindre. Typ plantera om fjolårets pelargoner, städa ur lekstugan, putsa fönster. Och kakla om badrummet. Vad hittar ni på?


Pussåkramheladan!

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Såååå söt!!!
Bra tips att slå in pärmar i tyg=) I like och kanske snor idén;-) Det är ju det som är så bra med alla bloggar och all inspiration man får!
Ha en härlig torsdag. För mig är det veckans sista jobbardag och har en skön ledig helg framför mig!
Kram Anna