lördag 14 januari 2012

God natt?

Gäsp. Kan någon tala om för min (snart) tvååring att på nätterna sover man?? Inatt vaknade hon ledsen, ville inte ha vatten, inte nyponsoppa (fanns kvar sen nattningen, skulle inte gå ner och göra ny precis) inte nappen och inte snuttefilten. Som en spänbåge var hon och ville inte bli tröstad och vägrade ligga ner. Häpp. Nu börjar jag bli en smula less på det här trasslandet nattetid!

Komiskt nog så står det GOD NATT på mina och makens nya (nåja) sovkläder. Bäddade rent i sängarna igår och det är en fröjd att få ta fram dem tycker jag, mjukaste bomull och pastellrosa (till mig då, hihi) Igår bäddade vi dessutom med nya fina påslakan med hålsöm, me like a lot!


Nu ska jag stryka lite tvätt och vakna till och sedan väntar nog en tur i skidbacken.

Pussåkramheladan!

Inga kommentarer: