söndag 4 december 2011

Nu är det jul...

...här i vårt hus! Och mycket mer julstämning blev det tack vare nya fina julgardiner. Tack för hjälpen snälla mamma (vad gjorde jag utan dig?)

Så var ännu en helg till ända, och pappsen (inte M då, det blir hans tur först i maj) blev firad för tredje gången. Men så ska det va' när man fyller jämnt! Väl unt dessutom!




Gardinerna på plats. Ljushjärta från Westergaard & Kovacs, äppelskål från Kofferts utförsäljning förra helgen.

Min syster och hennes familj har varit hemma och jag hann rycka åt mig hennes mobil och facerapa henne. Hehe. Fast i ärlighetens namn misslyckades jag de två första gångerna för hon hann ifatt mig. Jag är urkass på att bli jagad, vill bara släppa det jag håller i och visa "jag ger mig". Men roligt var det :-) Jag skrev att hon skulle dansa fuldans, naken hela natten. Hyggligt va? Inte så troligt kanske, men man vet aldrig med min storasyster *blink*

Fick bara med oss minstingen hem igår, de andra två skulle absolut sova hos mormor och i ärlighetens namn har jag sovit så himla gott inatt. Det behövdes! Och nu är det snart dags igen, för ny sömn. Härligt!

Pussåkramheladan!

Inga kommentarer: