tisdag 20 september 2011

Lättare...

...att hålla ordning blir det med hjälp av de här etiketthållarna som först var oxiderade, sen sprayade jag dem vita och sen ångrade jag mig och gjorde dem svarta. Nu sitter de på plats på Philips byrå, är jättenöjd! Bilar, duplo, järnvägar. Nu syns det tydligt att allt har sin plats. Det hjälper ju inte P och hans kompisar så mycket än, men det kommer, och vi vuxna får ju lättare iaf!




Idag känner jag mig nöjd och glad, det blev som jag hoppats på, en sak som jag funderat lite över :-)

Och så en sak till! Som jag glömde skriva angående mig själv och som jag faktiskt tycker hör till min personlighet - Bråttom! Jag har bråttom jämt, och småspringer alltid. Jag tror jag har haft bråttom sen jag föddes då jag anlände en hel månad för tidigt.

Nu ser jag fram emot lite mer kommentarer här på bloggen, jag ser ju att ni är många som är inne och läser. Men vilka är ni? Blir så glad när ni skriver lite :-)

Pussåkramheladan
 

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Egentligen har jag letat efter en byrå eller ett skåp till sonens leksaker med just den där stylen, men om man kan hitta bara etiketthållare någonstans så vore ju det också toppen! Vart har du hittat dina?

Ps. Din blogg är underbar, blir så glad och inspirerad varje gång jag är in.

Kram

Annas hjärtan sa...

Hej! Å tack, vad glad jag blir! Mina etiketthållare kommer från Countrybymail! 35 kr styck kostade de, ett perfekt sätt att piffa upp en gammal byrå. Jag tror faktiskt att den här byrån snart är det enda som hänger med från begynnelsen, dvs när jag och M bodde i lägenhet i stan. Då var den syrabetsad med träknoppar och stod i hallen. Tänk vad man kan göra med lite färg! Ha en fin kväll, kram!

Skanegrabben i Malmö sa...

Hej

Egentligen är jag inte för så mycket vitt men din byrå blev faktiskt väldigt fin.

Annas hjärtan sa...

Tack Skanegrabben i Malmö! Kul med en kille som hälsar på. Ha en bra kväll!

Inaa sa...

Hej, som du säger brukar ju barnen inte sortera sina saker i rätt låda...Jag vet eftersom jag har fyra pojkar och dessutom haft ett antal "lånebarn" under åren som gått. Numera behöver jag bara sortera leksaker när barnbarnen varit på besök. Byrån är jättefin!
Inaa