tisdag 2 augusti 2011

Minnen 

Nu är Linnahs andra album färdigt. Jösses vad mycket bilder man tar...! Men jag har bestämt mig för att sätta in korten lite pö om pö under året, tidigare har jag gett barnen album i födelsedagspresent och då är det ett himla pyssel att framkalla och sätta in och försöka skriva lite, framför allt eftersom alla fyller i februari. Lättare nu tycker jag! Dessutom har jag gjort det enkelt för mig och köpt album med plastfickor så det är bara att skjuta in kortet, när jag gjorde egna album (innan barnen föddes) satt jag och klistrade och satte bilder på sniskan osv. Ja ni vet. Det var mycket jobb!



Albumet till vänster fick hon i ettårspresent. Vi kan väl kalla det högra för en 1½-års present då? För på fredag är det dags!


Så himla söt framsida!!


Innehåll.

Idag är det målning som står på agendan här hemma, men inte för mig. Jag ska roa mig med att försöka få barnen att låta bli att hjälpa till ;-) (usch vilka tråkiga föräldrar, men så funkar det i praktiken om man inte vill ha hela gården målad) Så är det någon som är sugen på att umgås så hojta till!

Pussåkramheladan!

Inga kommentarer: