söndag 28 augusti 2011

Min alldeles...

...egen lilla "Madick". Jodå, det finns fler likheter än klänningen. Viljan att pilla in saker i näsan (fast det var väl Lisabet?) Jag vet inte hur många gånger jag haffat L i sista sekunden, redo med ett rönnbär/lingon/frö på väg in i näsan. Härom veckan hade vi rekord med fem gånger samma kväll varav en fastnade rejält och fick plockas ut under stora protester, dock utan sjukhushjälp. Idag när vi var hos svärmor Maggan på kvällsmat släppte jag allt och rusade och hann precis hejda rönnbäret från att hamna på plats ;-)



Sötaste lilla sommarklänningen (har jag säkert skrivit om andra klänningar också, men det finns så mycket fint till småflickor!) och kavatsandalerna.


P verkar i alla fall helt frisk, hurra! Kanske är det mjölken ändå? Stackars barn, inte konstigt att han var ledsen under sitt första levnadsår och lite till...! Jäkla BVC som bara gick på viktkurvan och dumma jag som inte litade på mammaintuitionen!!

Nu är det sovdags, kram på er
 

Inga kommentarer: