torsdag 18 augusti 2011

Här sitter mina...

...tre helt underbara dagisbarn! Upptäckte igår att det var precis två år på dagen sedan P skolades in. Inte klokt! Och då var det lilla trollet i mitten bara en liten skrutt i min mage, och nu är hon här i allra högsta grad och bara sprudlar av liv och rörelse. Kom just på att hon har gått i halva sitt liv, hon lärde ju sig gå när hon var nio månader.



Själv är jag uppe och putsar fönster minsann, är inte det ambitiöst? Eller jag har inte börjat än. Men jag gjorde alla fönster utom ett på bv igår, och tänkte nu ta det sista här nere och sen traska en trappa upp och fortsätta. Inte klokt vad de ser äckliga ut nu med alla fluglortar. Blä!


Pussåkramheladan 

2 kommentarer:

Lina sa...

Kom och putsa min också!!!;)

Annas hjärtan sa...

Jamen jag borde nog hjälpa dig för du hjälpte ju mig när vi flyttade in. eller vänta nu här, det är mer än tio år sedan. Preskriberat??