onsdag 3 augusti 2011

H20

Jag har länge gått och trånat efter fina flaskor att ha vanligt kranvatten i, och nu har jag hittat flera stycken!
Den med blå etikett köpte jag på Nice i Örebro, från House Doctor. Den med präglade texten "pure" kommer från Evian och nappades från en restaurang från Cypern (hey, jag hade ju betalat den!) och den tredje med porslinskorken och text "aqua" kommer från Tällbergs Leva & bo.




Tack för att ni kikar in hos mig, lämna gärna ett spår, jag blir så glad!

Nu på morgonkvisten har jag varit ute och plockat färska hallon. Idag vankas hallonglass, mums! Linnah har hjälpt mig äta upp en del men det ska nog räcka. De andra två är inte så glada i bär, tyvärr.

Vad trevligt att min vän U nappade på inviten i förra inlägget, det är så trevligt att fylla dagarna med umgänge tycker jag!

Pussåkramheladan!

2 kommentarer:

Kellis sa...

Själv har jag rabarbersaften i fina gröna flaskor som liknar gammeldagsa flaskor, jättefint! Till historien ska man väl säga att de kommer från svärmors förråd och egentligen är gamla ölflaskor, men när vi fick bort etiketten blev de så snygga och dekorativa!! Synd man inte kan ha dem framme jämt...*s*

Kram!

Ullisen sa...

Det var supermysigt att besöka er, man blir ju nyfiken på allt som händer här i bloggen och kul att få träffa er IRL emellanåt! Kram!