måndag 1 augusti 2011

Det här med...

...kollage är ju jätteroligt! Här kommer några bilder från en morgon på Cypern när jag och P vaknade tidigt och tog en promenad.

Tänk att det redan är första augusti idag! Liiite höstångest har man ju. Inte för att augusti är höst, men sommaren lider onekligen mot sitt slut på nåt vis. Idag är sista dagen att tacka ja till högskolan men jag gjorde mitt för ett par dagar sedan, så om allt blir som det är tänkt ska jag läsa Grafisk Design på Högskolan Dalarna nu och ett par år framåt.

Jag sa just det till M, att herregud - jag är i så fall färdig 2014!! Det är samma år som han fyller jämnt (och blir medelålders, hehe. Lätt att retas när man är ett par år yngre) Ja vi får väl se hur allt blir. Pirrigt är det i alla fall, så mycket kan jag lova! Tack och lov att jag är välbekant med dagis och personalen där nu, vill inte ens tänka på den höst när Thilda skulle skolas in. Huvva. Det blir nog jobbigt med Linnah också eftersom hon är minst, och om jag ska plugga på heltid blir det långa dagar och det känns sådär i mammahjärtat. Men jag vet att hon får det bra i alla fall och det är huvudsaken! Och de andra två också såklart, men de är ju inskolade och klara :-)



Pussåkramheladan 

2 kommentarer:

Lina sa...

Vilka fina bilder (har uppdaterat mig på några inlägg;))
Och vad roligt att du har bestämt dig för att plugga GD! Passar ju dig perfekt! Vi måste prata snart, det händer ju så mycket i ditt liv:) Förresten föreslog Tobias att vi skulle titta förbi hos er förra helgen när vi var hemma, han tycker att ni är himla trevliga, men tyvärr så var ni ju inte hemma då:( En annan gång:) Kram!!

Annas hjärtan sa...

Tack Lina vad du är go! Måste absolut prata, hör av er nästa gång ni är hemma så slår vi till, stor kram!