söndag 22 maj 2011

En-minuts-pimp! Igår tröttnade jag på den apfula AD-droppsflaskan som förgyllt mitt kök de senaste fem åren. Flaskan är så ful att jag gömmer den och därmed glömmer den. Två varv paketpapper, lite snöre. En ynka minut tog det. Överkurs? Javisst! Men gärna för mig! Vykort i bakgrunden från Happy Hedgehog. Idag fyller min bästa M 37 år. Inte klokt vad tiden går fort, tur att vi är så himla ungdomliga han och jag :-) Vi har firat med en tur till Tällberg (å vad fint det är där uppe, älskar utsikten över Siljan!) och sen tårtkalas på eftermiddagen. Riktigt mysigt! Pussåkramheladan!

2 kommentarer:

Lina sa...

Stort GRATTIS i efterskott till M! Kramar från oss:)

Ljusa Rum sa...

Haha. Underbart pysseltips! Ser den ut så där så kan man ju till och med ha den framme! : )Kram/Veronica