måndag 4 april 2011

Gillar blått! Vad är det med blogger? Jag blir galen, bilder och text om vartannat. Ser fint ut när man redigerar men så fort man publicerar så blir det tok. Här hemma är det prickigt igen, och nu är det damernas tur. Jag trodde det skulle bli svårt att slå P i antal, men jag tror ta mig 17 att T har lyckats! L ligger steget efter än så länge och har inte drabbats lika illa men å andra sidan tror jag att hon ligger någon dag efter Thilda tidsmässigt. Vi ville ju ha vattkoppor, och det ska bli himla skönt att lägga det här bakom oss! Idag bjussar jag på lite ljusblå bilder hemifrån. Philips stolsdyna
Prickig kanna
Mitt nya tyg som jag inte vet vad jag ska göra med, men som jag gillar skarpt!
Linnahs söta sommarklänning, ett par snäpp för stor, men om hon fortsätter äta såhär bra så kan hon snart ha den ;-)
Min vattenkanna från Bruka. Imorgon kör jag igång och tvättar och lägger undan alla overaller. Nu är våren här, för det har jag bestämt! Fast i hemlighet tänker jag lite på julen. MEN, jag vill såklart ha sommar först. Och det är snabbt! Pussåkramheladan!

Inga kommentarer: