måndag 21 mars 2011

Utmaning! Jag har blivit utmanad av Charlotte med bloggen Himla vitt och den lyder som följer: Berätta åtta saker om dig själv och skicka sedan vidare utmaningen till åtta bloggar som har färre än hundra följare. Länka sedan till den som utmanade dig. Jag tyckte att det strömmade in utmaningar förut, så många så man orkade knappt svara på alla, men nu var det länge sen, så nu kör vi! * Vi byggde nytt hus för precis tio år sedan (april 2001) men ibland drömmer jag om att bygga igen. Livet har förändrats ganska mycket på de här åren, när vi flyttade in var vi två vuxna och en innekatt, nu är vi två vuxna, en stor hund och tre barn. * Älskar min familj, de är det bästa jag har!! * Jag tycker om att gå i nattlinne på helgerna. Helst halva dagen. Njuter av att inte ha någon tid att passa! * Har ingen aning om vad jag ska göra i höst, och det stressar mig. Har varit föräldraledig i fem år nu, tiden går verkligen fort när man har roligt!! För det ÄR roligt även om jag gnällt lite på sistone över alla sjukdomar. * Har lite ångest över att lämna Linnah på dagis även om jag vet att hon kommer få det bra. * Är en riktig pysslare och sitter gärna uppe på kvällarna sedan barnen somnat för att bli färdig. Har ju faktiskt börjat sy lite också på sista tiden, jag som alltid sagt att jag absolut inte kan sy. Kan och kan - det kan man ju diskutera, men jag försöker i alla fall :-) * Står mer än gärna bakom kameran, men absolut inte framför! * Drömmer om ett hus vid vattnet. Fast just nu längtar jag nog ännu mer efter ett hus med lekkompisar i närheten! Skickar utmaningen vidare till: Jag och prinsarna Emmas idéer Söta prickar Vita drömmar och choklad Irmas uthus På Lindgården Kallholmen Hönshuset Pussåkramheladan!

Inga kommentarer: