torsdag 13 januari 2011

Julpyssel i januari?? Yes, jag har fått fnatt. Häromdagen tog jag in alla julsaker som jag nyss packat bort och gjorde en inventering deluxe. Rensade bort lite skräp som aldrig används och gjorde nya snygga kartonger till förvaringen. Det ska bli ännu mysigare att klä granen nästa år när pyntet ligger i den här fina lådan! Krubban har fått en fin förvaringsask. Hade tre små hälpredor med mig så resultatet är väl inte perfekt kanske, men personligt! Har gjort askar till glitter och kulor med barnens bilder på, Linnahs är inte klar än så den är inte med på bild. Sen håller jag på med en varsin likadan ask till dem där vi ska spara sånt julpyssel som de gör själva. Så man håller isär vems som är vems. Runt bilderna limmade jag lite band för att det skulle se roligare ut. Thildas band var så himla gulligt tycker jag, en linnefärgad spets med hjärtmönster. Men nu är julen definitivt slut för den här gången! Pussåkramheladan!

Inga kommentarer: