måndag 20 december 2010

20/24 God morgon! Eller förmiddag heter det kanske. Hur har ni sovit inatt? Själv var jag uppe sent och slog in julklappar, jätteskönt att ha det gjort! M och jag skulle egentligen hjälpas åt, men han somnade och jag hade inte hjärta att väcka honom. Tycker att det är rätt skönt att vara uppe själv också och pula, satte på Leilas jul på tv:n och körde igång. Såhär blev det i vardagsrummet med mina kransar som fått lite jultouch. Är rätt nöjd faktiskt, det gjorde inte så mycket att grankransarna kom bort. Nu slapp jag byta dem också, passar mig utmärkt, en rosett går lättare att ta bort :-) Till saken hör att de kransar som sitter där nu är rätt tunga så när man varit där och tåtat med ny tejp så släpper de gärna och åker ner med en duns mitt i natten. Låter man dem vara så sitter tejpen liksom bättre, som om den härdar. Nej, nu ska jag lägga på ett kål, det här duger inte! Pussåkramheladan!

Inga kommentarer: