lördag 11 december 2010

11/24 Kort inlägg idag, sitter med en sovande Thilda i knät, hon skulle sova hos farmor men ångrade sig så jag har nyss gjort en utryckning i nattlinne och jeans för att hämta hem henne :-) Idag har jag fyndat på blocket, tror jag. Jag skriver tror, för jag har inte sett fyndet i verkligheten än så jag känner mig lite småpirrig och hoppas att den motsvarar mina förväntningar. Apropå nattlinne så gick jag klädd så rekordlänge idag, började stäåda ur P's garderob och fortsatte rensa lite där inne och gick sedan vidare in till Thilda och fortsatte. Vips så var klockan fem! Oops. Oavsett nattlinnet så är det skönt att rensa sådär, även om det inte syns utåt så känns det. En svart sopsäck och två icakassar blev det totalt. Mycket nöjd! Pussåkramheladan!

Inga kommentarer: