tisdag 23 november 2010

Min lilla hörna Det här är min lilla vrå, den enda i huset som är bara min! Mannen är nämligen inte speciellt intresserad av datorer här hemma, får nog på jobbet säger han. Själv skulle jag inte överleva länge utan internet, datorn startar jag samtidigt som jag sveper ihop barnens välling på mornarna :-) Igår satte jag upp vingarna som jag använt vid ett flertal fotograferingstillfällen. Är jättenöjd och tyckte det blev hemysigt!
Har maskerat bilderna lite, ska visa dem sen, men inte just idag.
På lampan hänger en liten "puss" från Skarp kalligrafi. Pussåkramheladan!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad mysigt Anna!
Tänk om man kunde hyra dig en dag så du bara kunde fixa till lite här hemma, Har verkligen inte öga för det där lilla extra!
Kram Jonna

Anonym sa...

Vilken hel mysig vrå du har, kul oxå att "lill-kullan" har börjat att gå!!
Mvh Frida B

Annas hjärtan sa...

Tack Jonna! Skulle så gärna komma till dig och kika, och tills dess får du mer än gärna maila om inredningsfrågor och annat med förstås. Må så gott! Kram!

Anonym sa...

När blev det februari?

Annas hjärtan sa...

Mina barn fyller år då, alla tre. Puss på dig!