söndag 12 september 2010

Vad man kan göra med nutramigenburkar forts.
Här kommer ytterligare en variant av vad man kan göra med sina fula nutramigenburkar. Eller vilka burkar som helst egentligen, men de här har passande lock till och det kan ju vara användbart. Har ju slängt ut en burkbild förut idag, samt vid två tidigare tillfällen. Dem kan du hitta här och här! Jag använder ganska mycket vanish pulver här hemma. Har kommit på att det räddar åtskilliga klädesplagg från fläckar som inte går bort. Jag försöker ju att ha Ta bort på alla fläckar jag ser, men ibland missar man, och vet man att det är risk för det så brukar jag slänga i en skopa vanish. Nu är burkarna lite roligare för inredningsögat :-) Har varit på trevligt barnkalas hela eftermiddagen och när jag kom hem hade M börjat sätta upp reglar så nu har vi passerat The point of no return! Fd allrummet och bastun blir sig aldrig mer lik, hoppas jag! Pussåkramheladan!

Inga kommentarer: