fredag 20 augusti 2010

Död dator! Puh. Sist jag bloggade så satt jag uppe till halv tre på natten. Datorn tackade mig genom att stendö morgonen efter. Inte precis vad man vill vakna till! Tack och lov så var hårddisken oskadd och ny dator är inhandlad, så nu återstår "bara" att installera alla program igen och komma till ordningen igen. Ja, det är tur att det är materiella ting. Linnah sitter med vid måltiderna och såhär såg det ut idag när hon käkade spaghetti med pyttelite kantarellstuvning. Har inlett projekt rensa här hemma. Hjälp vad mycket man har i gömmorna! Måste försöka lägga i turbon. Pussåkramheladan!

2 kommentarer:

Jag och prinsarna sa...

Måste bara kolla om det går att kommentera hos dig

Jag och prinsarna sa...

Och det gjorde det ju. Men inte på min. Vafaaaan är det för fel på den???