torsdag 1 juli 2010

Pojkarnas rum! Här kommer fler bilder från Annelis hem, denna gång pojkarnas rum. Det är Albin 4 år och Noah 2 år som bor där inne. Visst är det fint? Tapet från Sandbergs. Varje gång vi har varit där vill jag tapetsera om hos Philip!
Trästjärna från Marits vita skrin
Nalle från Vår lilla butik och skyltar från Marit.
Bokstavstavla av Katarina Kruusval, hon som gjort böckerna om Ellen. Igår var det festivalpremiär för mig, Matte och Fanny. Vi såg Mika som faktiskt var överraskande bra, inte alls min smak egentligen, men det var feelgood på hög nivå. DiLeva däremot tyckte jag var ganska B. Bräkte "BoooorlÄÄÄÄNgÄÄÄ" 12 gånger för mycket. Sen tyckte jag att han var lite småsur också "Om ni inte skriker högre går jag hem!" Jamen gör det då. Eller så går jag! Undrar vem som var surast ;-) Mig frälste han inte med sina bananer och sin vattenkanna i alla fall. Pussåkramheladan!

Inga kommentarer: