fredag 23 juli 2010

När andan faller på... ...så kan jag få för mig att dra igång med nåt nytt projekt. Sy kanske (inte så ofta, men jag kommer ofta på olika projekt som stackars mamma eller svärmor får slutföra) Eller rensa. Här har vi en kombination av dem! Häromdagen bestämde jag mig för att mina knappar borde få lite snyggare förvaring, så det blev två burkar med Himlatyg. I den ena förvarar jag vanliga små knappar och i den andra har jag såna här tryckknappar och små lagningskit som man får när man köper kläder (såna som man aldrig använder men spar ifall att) Mitt syskrin kommer från Tilda. I pennfodralen har jag små Tildaknappar och klistermärken.
Gjorde etiketter av zinkhjärtan
Knappar i min stil! Bäst att köpa och lägga på lager för med Rosa huset vet man aldrig vad som kommer in eller när. Iblan står man där, mitt i ett projekt, och så tar någonting slut. Och när man frågar personalen så slår det verkligen aldrig fel, ingen vet nåt om nånting - om varan man behöver kommer hem eller när. Hopplöst! Idag är det sjukhusbesök med Linnah, så jag är uppe med tuppen! Kanske hinner måla en sväng innan de andra vaknar? Pussåkramheladan!

Inga kommentarer: