fredag 18 juni 2010

Och regnet det bara öser ner... ...självklart! När M är ledig och vi har massor att göra ute. Vad ska man hitta på då? M's förslag är en vända till Insjön. Jag är ju inte den som brukar banga shopping, men idag är jag inte sugen. Vi var där nyss och det fanns just ingenting. Jag vill åka till nåt annat ställe. Typ Ikea! Menmen. Vi ska ha familjeråd och se var vi hamnar :-) Linnahs söta kanin på mina nya fina påslakan. Det syns kanske inte så väl men det är ett brett fält av broderade små blommor. Sover som en prinsessa när man har dem! Pussåkramheladan!

1 kommentar:

Jag och prinsarna sa...

Ja, fy blajjan vilket skitväder det var idag. Så himla typiskt. Vi har oxå miljoner saker som vi skulle vilja greja med ute, men det skippar vi. Passar på att åka till Mora och hämtar takboxen istället och så stannar vi nog och shoppar lite efter vägen oxå. Känns betydligt trevligare när det vräker ner på det här viset. Hoppas ni får en toppendag trots vädret.
Kramar