söndag 27 juni 2010

Hjärtligt välkommen hem till Anneli! Häromdagen var jag och barnen och fikade hos min vän Anneli. Vi har känt varandra sedan våra äldsta barn föddes, möttes på BB faktiskt. Jag var störtnervös, det var dagen innan Thilda föddes, och vi var på inskrivning. Tårarna var nära. Men så i soffan satt bästa Anneli, lugn som en filbunke, och övertygade mig om att det inte var så farligt med kejsarsnitt trots allt. Tack vare henne åkte jag hem med en bra magkänsla och kunde faktiskt sova lite på natten. Här kommer alltså lite bilder hemifrån henne. Tyvärr så gör de inte hemmet rättvisa, jag sprang som en tätting med kameran och Linnah var på tuthumör, så det blev (som vanligt) inte riktigt som jag tänkt mig. Men ni får ha överseende med fotografen!
Vitt, hjärtan och zink är sånt som ofta kommer igen hemma hos dem. Charmigt golv. Önskar att jag hade sånt hemma!
Såna här lyktor har jag också fast inte uppsatta, mina ska sitta i allrummet där uppe när det blir klart om 10 år eller så :-) Hjärtljusstake från Westergaard & Kovacs och lite pelargoner. Sommarkänsla!
Söt griffeltavla. Kaklet har varit koboltblått fram tills för någon vecka sedan då A tröttnade och målade vitt. Visst blev det fint??
Zinkhjärta.
Skira gardiner.
Matplatsen. Det var köket det! Men den som väntar på nåt gott...! Pussåkramheladan!

Inga kommentarer: