onsdag 23 juni 2010

Ännu en dag... ...med solsken! Jag och Emelie var riktigt ambitiösa när vi knatade runt Mellsta och Kupolen i förmiddags tycker jag. Det är så härligt att vara ute när solen skiner! I morgon ska jag ägna mig åt att baka, det är barnens troligtvis sista dagisdag innan sommarlovet (varför jag skriver kanske är för att de ska vara lediga nästa vecka för M är ledig, men veckan efter det ska de ev gå ett par timmar om dagen för att lillasyster är som hon är med maten, det tar lite tid att mata henne minst sagt) så jag ska göra muffins till fröknarna! Egentligen tycker jag att det är roligast om barnen varit med och hjälpt till, men idag har vi varit och klippt oss och sedan var det kvällsmat, bad och läggning. Det får bli en annan gång! Muffinsskylt till Linnahs rum Har nyss varit ute på kvällsprommis med M. Himla mycket promenerande just nu men det gäller ju att passa på när det är sånt här väder! Pussåkramheladan!

Inga kommentarer: