måndag 18 januari 2010

Fantasilöst! Det var värst vad det var stiltje på bloggen nu! Skyller som vanligt på att jag är höggravid ;-) Ska inte gnälla allt för mycket, men nu är det rätt trist! Har ju fått karpaltunnelsyndrom (svullna och domnande händer) och haft problem främst med högerhanden men nu börjar vänsterhanden krångla också och inatt vaknade jag och kunde inte böja ut långfingret. Måttligt roande. Men nu är det ju inte så långt kvar heller! Jag och Emelie syr vidare på alla beställningar, roligt att det fortfarande kommer in så mycket! Har jag visat den här förut? Är ju som bekant barnsligt förtjust i prickar, så den här klickade jag hem för ett tag sedan. Visst är den söt? Idag har Thilda tränat slalom med mormor och morfar medan jag och Philip tog en snabbsiesta. Två flugor i en smäll liksom. Toppen! Pussåkramheladan!

2 kommentarer:

Kriztin sa...

Vart har du hittade den där fina burken???
Håller med prickar är ljuvligt =)

MvH
Kriztin

Lantliga drömmar sa...

Inte roligt det där med händer och fingrar. Men hoppas det snart blir bättre. Nilla