fredag 4 december 2009

4/24 Lite julefrid kan ju aldrig bli fel! Hur kommer det sig att den mysigaste månaden av alla passerar i turbofart och alla roliga saker man vill göra känns svåra att pressa in i schemat? Borde baka med barnen, borde vara ute i snön (nåja, det lilla vita som finns), borde storstäda, borde fixa årets julkort, borde umgås med vänner och bara vara... Och trots att jag är uppe sent så hinner jag inget! Nu känns det bättre, när jag fått gnälla av mig lite ;-) Imorgon är en viktig dag för Thilda. Första dansuppvisningen! Ska bli så himla roligt! Undrar vem som längtar mest? Pussåkramheladan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Önskar Thilda lycka till!! Det kommer att gå jättebra tror jag!

Tror nog mamman längtar mest, och är mest nervös dessutom!! Jag var jättenervig när Isaac skulle ha sin uppvisning, men det gick ju som...en dans!;)

Julekram/Kathleen