söndag 13 december 2009

12/24 Ommöblering light! Det var vad jag och mina kära föräldrar ägnade oss åt häromdagen! Blev riktigt nöjd med resultatet även om M (förstås) genast kom hem och klagade över att den var 5 cm för djup. Han är dock nedröstad nu och bänken blir kvar ;-) Tur att barnen vet vem som är bäst polare med tomten *s* Barnens fd leksaksbänk har blivit sitt och förvaringsbänk i hallen. Philip inviger "vinkfönstret" som numera gör att vi har lite koll på dem som kommer och går. Barnen har varsin låda i lagom höjd för mössor och vantar. Klicka på bilderna för att göra dem större. Vi är nyss hemkomna från en helhelg hos M's syster med familj. Tyvärr så slarvade jag lite med kameran, ångrar mig nu i efterhand, hade kunnat ta massor av fina kort med julstämning. Skyller på att jag är höggravid! Pussåkramheladan!

1 kommentar:

Lantliga drömmar sa...

Vilken smart idé med en "vink" bänk! Ha en skön kväll! Nilla