onsdag 21 oktober 2009

Vaggvisa God morgon! Vaknar lycklig idag, Philip är feberfri! Å vilken lättnad det är när man märker att det börjar vända. Lilla bebisen har varit ovanligt lugn inatt vilket jag inte gillar, men nu har den gjort lite morgongympa, tack för det! Barn kan verkligen konsten att skrämma upp sina mammor ;-) Här kommer ett av mina senaste köp till barnrummet, köpte den för ett par veckor sedan på Norrgården i Falun men när jag kom hem med den så tyckte jag att texten som stod på inte överensstämde med min version av sången, så jag kontaktade konstnären och det visade sig att hon bor i "grannbyn" - hur stora är oddsen för det? Hur som helst så var hon väldigt tillmötesgående och gjorde en ny till mig som jag hämtade i måndags. Nu var det kanske inte så lätt att se texten på bilden ser jag, men ni får klicka för att förstora! Nu ska jag och lintottarna ta ett varmt bad! Kram på er!

Inga kommentarer: