onsdag 21 oktober 2009

Leksandsstol i barnmodell Dagen innan vi gjorde ultraljud så skulle jag och barnen åka hem från Maxi och jag bestämde att vi skulle ta en annan väg hem som variation. Satt i andra tankar och missade avfarten och fick istället åka över Lergärdet hem (årets omväg) Fick syn på en skylt ungefär vid Bergslagsbyn, Irmas uthus, som fångade mitt intresse och vi svängde in. Förälskade mig i den här lilla stolen, en Leksandsstol i barnmodell. Visst är den söt? Nu har den fått en liten dyna och står i bebisrummet och väntar. Apropå väntar, så väntar jag och Thilda på att lillebror ska vakna. Två timmar och tjugo minuter har han sovit nu. Rekord? Men det är ju bra att sova när man är sjuk. Kramkram! I nästa inlägg kommer ännu en liten målad träskylt till barnens rum.

Inga kommentarer: