måndag 28 september 2009

Tredje och sista... ...inlägget med suddiga mobilbilder! Även denna är tagen på Mallis. Kanske måste förklara vad den föreställer, för dålig är den... Det är en vit, tunn, stickad filt med ett hjärta där man trätt i ett rutigt band. Så himla fint...och dyrt, tyvärr. Borde verkligen lära mig sticka!! Idag är jag hemma med mina små älsklingar. Thilda blev antagligen åksjuk och kräktes när vi åkte bil, så vi är hemma ifall att. Jag var uppe och grundade växasängen igår kväll, så det kommer förhoppningsvis bildbevis senare under dagen. Vilken skillnad det gör med lite färg!! Pussåkramheladan!

1 kommentar:

www.ulltussen.blogg.se sa...

Vi har en sån växasäng som fanns hos mormor på vinden. Tog hem den och målade vit, sedan blev det nått knas och färgen liksom sprack när den torkade. Då lutades allt bort och fram kom den mest vackra säng som kunde! Det är väldigt fint med såna äldre sängar tycker jag med. Men den skulle helt klart inte vara vit den som vi fick tag på.