torsdag 2 juli 2009

Har ni sett? Grabbarna har lagt in turbon! Idag har det snickrats trapp och när jag skulle lägga barnen hörde jag hur det bankade, och när jag kom ner så höll de på med spröjsen. M skojblängde på mig och hävdade att jag TVINGAT honom? Jag protesterade naturligtvis, nån måtta får det ju vara, men han hävdade att han hör min röst på nätterna och att han inte kan sova om han inte får det gjort. Hahaha. Eller ska man inte skratta utan gråta kanske? ;-) Korten är lite mörka, men det är för att jag tog dem nu ikväll. Lika bra är det så slipper ni se mina före detta fina rosor. Har varit lite snål med vattnet tror jag minsann. Har de en chans att repa sig tror ni?
Snyggaste vyn på vårt hus är det (tyvärr) grannen som har. Alla fönster är på vid gavel för att sänka innertemperaturen såhär på kvällen. Om dagarna är vi noga att hålla stängt. NU är det sovdags. M har ropat flera gånger. Vi skulle se en Midsomer, sa vi, men jag gissar att han har somnat. Vissa stackare har ju en klocka som ringer. Jag har ingen klocka, jag har Philip och han är morgonpigg han också, men han är mycket mysigare! Inte alla som blir väckta av en strålande glad liten ettåring som vill ligga och kramas med mamma. Kramkram!

Inga kommentarer: