lördag 16 maj 2009

Gårdagen i bilder T har pratat om att hon vill mata fiskarna, som vi gjorde förra sommaren. Är ganska imponerad över att hon minns det, hon är trots allt bara tre år och förra sommaren var hon ju ett år mindre. Så igår gjorde vi slag i saken! Fiskarna trängs
"Ankorna! Är ni hungriga??" ropade Thilda högt och tydligt
Hemma igen, åker lite rutschkana
Philip ser nöjd ut
Det får bli slarvlunch från McD P är coolare än coolast! Jag trodde aldrig att jag skulle köpa nåt med spindelmannen till honom, men jag tyckte faktiskt att de här solglasögonen var lite fulsnygga. Ser ni spindeln i mitten ;-) Mina barn gillar mjölk P kan dricka med sugrör
Såhär glad blir man med lite mat i magen När pappa M kommer hem från jobbet står gräsklippning på schemat. "Stanna farten!!!" skrek T som satt på gungan. För att åka "traktor" är poppis hos de små. Jag skulle försöka underhålla P medan de andra två klippte men han kröp gråtandes efter när de brummade iväg så pappa fick ta båda juvelerna i knät Kramkram!

2 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Ser ut som ni hade en trevlig dag. Nilla

MammasRussin sa...

Sicka goa bilder! Helt underbara fleecisar förresten :-) Me like a lot!
Visst är Drömmarnas trädgård väääldigt poppis här åxå! Lilleman han blir helt till sig, medan storasyster mest suckar.....KRAMIS