onsdag 27 maj 2009

Farfar och Pip klipper gräs! Igår fick vi låna en glad pensionär som hjälpte till med gräsklippningen. P satt i sandlådan och lekte med kompisen Fabian, men direkt han hörde gräsklipparen starta så rymde han därifrån. Det var bara att ta på hörselskydden och låta honom åka med. P ser inte så glad ut som man kan tro, men när man lyfter av honom ser han ut såhär istället (se nedan)
Jag vill åka mer!!!! Men nu är det Fabians tur att prova Fabian var inte så åksugen så P fick åka igen. Där vaggades han sakta till sömns av det underbara ljudet av en åkgräsklippare... Kramkram!

2 kommentarer:

Mojebarn sa...

Vilken skön bild på P och hans farfar.
Trevlig blogg du har. Trevligt hem, söta barn och söta nallar. Har följt dig ett litet tag, men inte kommenterat än, tror jag. Det är alltid kul att läsa vad som händer bland folk i stan.
Jag håller med om att Kupolen Thai är märkligt....att kalla det buffé och sen ha (trista) tanter som slevar upp, som en skolbespisning.

Kramar
Mojebarn

Anonym sa...

Hej Anna!
Jag läser din blogg nästan varje dag när jag jobbar :-) Tycker den är jättefin. Jag kan förresten inte skicka mail till dej. Måste blivit något fel. Kan du skicka ett til mej så jag får rätt adress. Kram Birgitta Blom