måndag 27 april 2009

Lite inredningsnytt! Det känns som att det var länge sen nu, men när vädret är såhär kanon vill man förstås passa på att vara ute så mycket som möjligt. I fredags gjorde dock jag och Mia ett undantag och for till Valbo över dagen, jättemysigt! Hann med både IKEA och köpcentrat bredvid, och lite nytt köpte vi förstås! Och så hann vi gratta lilla Freja som fyllt ett år nyss. Hipp, hipp hurra! Hittade nya bokstäver som hamnade ovanpå hennes lilla spegel (ja, inte Frejas alltså, utan Thildas). Jag har nog skrivit om spegeln förut, hur jag köpte den på Hemtex när den butiken fortfarande låg i stan och hur den hamnade på mitt kontor med trasigt spegelglas, och när jag gick hem på mammaledighet så glömde jag den kvar. Två år senare som kom jag på att jag saknade den och åkte dit och hämtade hem den, och nu hänger den, med nytt glas och ny färg, i lilla Thildas rum.
Närbild. Kramkram!

1 kommentar:

Lantliga drömmar sa...

Jag förstår att du saknade spegeln ,den är ju jättefin. Blev kalasbra med bokstäverna. Nilla