fredag 6 mars 2009

Lillebrors tur! Det är inte lätt att vara lillebror, nu är Philip också sjuk...igen. Tror att jag blir tokig på det här! M kom hem från jobbet och hostade rätt bra också. Han ringde förresten mig idag och hade hittat en sista minutenresa, man kanske skulle hoppat på den? Lite sol och värme kan väl aldrig skada? Stackars lilla Philip, hoppas att det går över snart gubben. Rök ihop med en hundägare idag också. Himla förbannad man blir på att en del inte har någon som helst ordning på sina jyckar. De skulle flyga på min hund, och trasslade in sig i barnvagnen och ställde sig där och morrade och bröstade upp sig och den tafatte idioten som höll i kopplet gjorde ingenting. Thilda skulle ju ha kommit mitt i skottgluggen om det hade blivit värre, barn som sitter i barnvagn sitter ju hur utsatt som helst! Å vad arg jag blir!!! Kramkram!

Inga kommentarer: