onsdag 4 februari 2009

Utmaning! Jag har blivit utmanad av Mammas Russin! Så här gör man: Gå in i mappen mina bilder. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen. Visa bilden på bloggen och skriv något om den. Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen. Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade. Och bilden blev denna! Som synes är det vår hund, Melker. Bilden är från i höstas. Idag är jag lite orolig för honom för hans ena öga har börjat rinna, men vi tror att det är ett hårstrå som suttit och irriterat för M hittade ett igår och ögat ser bättre ut idag. Jag skickar bara vidare till Liffer, för att vara lite jobbig ;-) Nu ska vi göra oss klara för premiär på öppna förskolan för lilla Philip! Kram!

1 kommentar:

liffer sa...

I get it!
Har inte lagt upp något foto än bara för att jag måste fråga personen som är med på fotot om det är okej först.