torsdag 5 februari 2009

Tallrikar för prinsar och prinsessor! I tisdags ringde jag av en händelse till Kuckelikana i Falun. Hade hört på radion om deras rea och skulle fråga en sak, och vips så fick jag reda på att jag missuppfattat och att tisdagen var sista dagen. Bråttom! Kastade mig dit i bilen! Hittade långt ifrån allt jag hoppats på, men blev i alla fall väldigt nöjd med detta! Tallrik värdig en prins!
Tallrik värdig en prinsessa! (behöver jag ens säga att hon inte vill äta på någon annan tallrik sedan den här kom in i huset?) 105 kr betalade jag för båda, klart överkomligt. Det är inte plast utan porslin, lite roligare för T nu när hon blivit stor tjej. Philip får inte äta på sin riktigt än eftersom han slänger sin tallrik i golvet minst 20 gånger varje måltid. Kramkram!

1 kommentar:

MammasRussin sa...

Åhhh vad fint tjejen har fått det i sitt rum! Så underbart härligt rosa! Bra jobbat ;-) Vad kul att få se lite detaljer! Så fina saker du samlat på dig till henne!
Och tallrikarna var hur söta som helst!
KRAMIS