tisdag 10 februari 2009

Fortsättningen i Thildas rum! Nu är alla tavlor och småplock på plats! Gud så skönt! Måste bara beklaga mig lite över att vi är sjuka IGEN, T har haft mellan 39-40 graders feber sen i lördags och för mig och M slog det till igår med influensaliknande symtom. Nu vill vi gärna vara friska ett tag, tack! Thildas söta sekretär har vi köpt på Mig & Alice. Blomman med videkissarna är en "krya på dig" present från mormor och morfar. Närbild. Älskar videkissar! Postlådan har fått sällskap av en liten älva. Ingen som missar att det bor en prinsessa i det här rummet!
Stenen köpte jag på Hans Mikaels (tror jag) när jag var gravid med Thilda. Har jag visat den förut? Hm, minns inte! Föga anade jag då att min lilla prinsessa skulle födas just på alla hjärtans dag, därför är hon förstås "lilla hjärtat" i vår familj sedan dess.
Draperiet satte vi upp i helgen, det är likadant som kusin Fannys (stora idolen!) fast helrosa. Tjejerna i familjen är mycket nöjda med det. Kramkram!

1 kommentar:

Lovilin sa...

Hej!

Vad fint det blev!! Kan tänka mig att T är nöjd!
Måste bara få fråga vart du köpt den söta älvan?

Ha det bra!
Kram
Linda