fredag 9 januari 2009

Utelek! Idag har jag och Thilda åkt spark medan lillebror sov i vagnen. Så himla härligt! Vi hade min & min systers gamla, lite för stor till Thilda men jag vill ändå inte att hon åker ensam eftersom det kan komma bilar nere på vägen. Den här sparken har hunnit åka runt på en hel del Värmlandsvägar, i sommarstugan i Leksandstrakten innan den såldes och så nu här i Borlänge. Roligt att det finns en hel del sparade saker från ens egen barndom. Såhär glad var mammas tjej när vi tog fram sparken! Ska poängtera att hon hade hjälmen på sig när vi åkte, men jag tog av den för kortens skull.
Själv så hör jag Carolas gamla LP julefrid i huvudet när jag åker spark :-) Det är julstämning för mig och M, vi lyssnar på den hundratals gånger varje år för att få den där rätta känslan. Kram på er!

Inga kommentarer: